Heaven on Earth, Lisse!

In plina vara , cand toata social media este plina cu poze de la mare, eu am decis sa incep sirul unor postari cu flori de toate felurile , poze pe care le-am tinut in stand by, tocmai pentru a le nu posta atunci cand o facea toata lumea! So, here it is! Poate cea mai frumoasa postare a mea de pana acum si cu siguranta cea mai minunata experienta pe care am trait-o intr-o calatorie! Desi credeam ca vacanta din Bali si Singapore nu ar putea fi egalata de nimic, ei bine, m-am inselat!

In aprilie am reusit sa punctam o destinatie pe care o aveam de ceva timp pe lista, Olanda- Amsterdam – The land of my favourite flowers in the world- TULIPS. Perioada in care am mers nu a fost aleasa intamplator, am ales finalul lunii aprilie tocmai pentru ca atunci este momentul din an cand florile, in special lalelele sunt in plina inflorire, asteptand sa fie admirate si bineinteles, pozate.

Amsterdam a devenit cu siguranta orasul meu preferat, am petrecut zile minunate si am vazut o multime de lucruri pe care le-am adaugat cufarului de amintiri din sufletul meu, insa Lisse, micul orasel din sud-vestul Olandei, unde campurile de lalele sunt accesibile vizitatorilor este visul devenit realitate!

Am ales sa dedicam o zi intreaga acestei experiente insa nu a fost suficient pentru ca nestiind ne-am programat putin aiurea totul. Am inceput cu Keukenhof si gradinile frumoase pe care acest parc le cuprinde. Am luat un bus din apropierea hotelului unde am fost cazati si dupa circa 25 de minute am ajuns in Lisse. Am fost extrem de norocosi in privinta vremii, care stiti probabil ca este destul de capricioasa in Olanda. Ei bine, noi am prins temperaturi intre 18 si 26 de grade, cea mai calduroasa zi fiind exact aceasta in care am vizitat Lisse!

Odata ajunsi, privirea noastra nu mai stia incotro sa se indrepte, toata gradina Keukenhof-ului era efectiv plina de mii de flori, atatea flori intr-un singur loc cate nu am vazut in toata viata mea, de la lalele pana la toate tipurile de narcise,trandafiri, plus alte soiuri pe care nu le-am mai intalnit niciodata, o multitudine de culori, ceva ce nu poate fi descris in cuvinte. Nici macar pozele nu ii fac dreptate celei mai frumoase gradini botanice din lume! Ei bine, si, pentru ca am fost pur si simplu absorbiti de kilometri intregi de flori, de minunatia de parc si tot ce avea acesta de oferit, am petrecut acolo cateva ore bune, pierzand notiunea timpului. Partea mai putin placuta a fost faptul ca era incredibil de aglomerat, erau oameni din toate colturile lumii, ca un furnicar continuu. Ne-am gandit ca va fi aglomerat ,aprilie-mai fiind perioada propice pentru a vizita zona, insa ce am vazut acolo a fost cu mult peste ce ne-am fi imaginat.

Cand am realizat ca a trecut mult timp de cand ajunsesem in parc, era destul de tarziu. Ne-am grabit sa mergem spre campurile de lalele, deoarece in gradina botanica acestea erau ingradite, nu puteai sa intri printre ele pentru poze. Am aflat ca avem doar o ora la dispozitie, situatie care m-a intristat complet, ma gandeam ca nu o sa avem timp sa ajungem , sa facem si poze , sa ne mai bucuram si de peisajul unic. Pana la urma am inchiriat o bicicleta cu care sa ajungem la primele campuri de lalele dar nestiind drumul am mai si ocolit, la intoarcere am realizat ca exista un traseu mult mai scurt pe care il puteam face in cateva minute, asa ca pentru cei care intentionati sa mergeti, mare grija, informati-va din timp pentru a nu pati ca noi!

Nu a mai contat insa nimic in momentul cand am ajuns la minunatele lalele! Cat vedeai cu ochii erau campuri intregi , toate culorile , si primul lucru pe care l-am gandit a fost ca daca raiul pe pamant exista, ei bine, sigur acela este si noi l-am gasit!

Presati fiind de timp, am reusit sa ne plimbam printre ele cu mare grija astfel incat sa nu calcam sau sa stricam ceva, lucru pe care il recomand oricui are un minim de bun simt! Am facut si pozele mult visate, din pacate cam la foc automat insa tot am reusit sa surprindem cateva cadre superbe, care redau partial frumusetea locului. Chiar trebuie sa fii acolo pentru a trai la maxim intensitatea unui astfel de moment!

Trebuia sa incepem trip-ul nostru direct cu campurile, sa la acordam cateva ore fara sa ne grabim, sa avem timp sa stam linistititi , pur si simplu bucurandu-ne de peisaj si apoi sa ne continuam traseul cu Parcul Keukenhof, noi nu am stiut, insa sunt mai mult decat fericita ca le-am punctat pe ambele si ca am reusit sa ajungem in cel mai minunat loc de pe pamant! Este cu siguranta o experienta pe care trebuie sa o ai macar o data in viata.

Amsterdamul in sine este miracol si magie in acelasi timp, urmand sa mai postez si alte poze din vacanta noastra, insa va las cu cele mai frumoase poze ale mele, cele din Lisse, imbratisata de soarele bland in prezenta florilor mele de suflet, LALELE!

By the way, observati ca parul meu pare a fi roscat in cam toate pozele, ei bine nu este altfel in realitate , culoarea din poza datorandu-se luminii minunate care ne-a urmarit intreaga zi! I absolutely loved it! Cat despre outfit, ei bine, o fusta inflorata era un must in acest decor de poveste!

Enjoy!

Love, L.

Nu uitati sa imi dati un follow si pe instagram, platforma pe care activez cel mai mult @lorena_grapcicov!

'Heaven on Earth, Lisse!' has 1 comment

1. 2 August 2019 @ 22:01 Albert Tonia

Sunt minunate pozele!♥️😘🔥🗻

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.